Saturday, August 13, 2011

Newcastle 0-0 Arsenal

 Prof Arsene

Arsenal bermula agak lemau untuk 1st game ni. Tapi kira ok jugak la walaupun seri tanpa jaringan.
Aku just nak komen permainan player baru arsenal, gervinho. Aku nampak beliau ada bakat dalam membawa lari bola tapi passing yg dilakukan sgt mengecewakan. Namun begitu ni baru 1st match,xboleh nak buat rumusan terus.

 Gervinho red card

Wilshere xmain memang nampak cam xbest plak..midfielder arsenal nampak kurang kreatif.Oh cesc fabregas,aku rindu kau.

Aku sgt berharap dpt tengok chamberlain main tadi tapi hampa..mungkin next game kot. Walcott pun masuk tadi xbagi impak pada gaya permainan arsenal.



Joey barton- kau memang cam haram. Carik gaduh je.padan muka kena pijak dgn Song.hahaha..



Nanti ada masa,aku upload / bagi link highlight game ni. Ni ada match summary sikit:

Match Stats : Newcastle United 0 - 0 Arsenal

Goals : 0-0
Shots On : 1-2
Shots Off : 5-5
...Corners : 2-5
Offsides : 3-1
Yellow Cards : 3-5
Red Cards : 0-1
Fouls : 11-10
Pass Suceess Rate : 70% - 83.7%
Possession : 37% - 62%

No comments:

Post a Comment