Wednesday, February 17, 2010

Arsenal 1-2 Porto

Pagi tadi aku sanggup bangun pukul 3.45 semata mata nak tengok team kesayangan main.Tapi aku sedikit hampa apabila arsenal tewas dengan gol yang memalukan.Fabianski kalau main memang macam keeper amatur, sengal sengal sikit.Campbell berjaya menjaringkan gol arsenal melalui tandukan jarak dekat.Pasal gol porto aku malas nak komen apa-apa, tengok la sendiri ye.Bengang betul aku.
Bendtner macam biasa main macam taik, tak boleh buat sesuatu yang mengancam.Sama juga si walcott tu.CESC pula paling kesian sebab jadi mangsa porto.Dari mula game sampai habis fabregas asyik kena tackle je.Risau jugak tengok, macam nak injured kan dia je.Papepun pujian harus diberikan kepada vermaelen,fabregas,rosicky dan diaby.Main bagus.So,bila kat emirates nanti,aku harap sangat team utama arsenal dapat kembali main.Eduardo,Arshavin,Song dan Gallas.

No comments:

Post a Comment