Friday, December 31, 2010

Selamat Datang 2011

 
 
Tahun 2010 dah pun berlalu.
Xbanyak yg aku alami dalam tahun 2010 dan boleh dikatakan tahun yg agak suram dalam hidup aku. Dari segi cinta, kewangan, persahabatan, dan keluarga semuanya sederhana. Namun 2010 telah memberi impak yg agak besar juga dalam kategori keluarga.
 
Aku juga telah membuat pembelian terbesar dalam hidup dengan menghabiskan kira2 RM6,500 untuk membayar deposit kereta pertama aku iaitu PROTON SAGA BLM. Kereta yg masih suci lagi tanpa convert apa2 disebabkan masalah kewangan.
Untuk bolasepak pula, kelab aku ARSENAL, aku semakin suka kepada SAMIR NASRI yg banyak mempamerkan skil2 menarik dan seronok dilihat. Aku harap 2011,ARSENAL akan lebih bagus dan dapat menang trofi EPL dan kalahkan BARCELONA. . .

Untuk cinta pula, banyak pengalaman menarik telah aku lalui bersama si dia yg sangat comel dan periang. Namun pergaduhan masih juga berlaku dan 2011 aku harap, kami akan lebih baik dan rapat.

Persahabatan jelas sekali amat terjejas teruk dalam tahun 2010 dimana, rakan2 sekolah jarang contact dan jarang juga keluar bersama. Mungkin masing2 sibuk agaknye. Think positif.

2011 aku akan membuat beberapa perancangan yg aku rasa bagus untuk diri aku.Harap berjaya.



No comments:

Post a Comment