Sunday, January 9, 2011

Fabregas beri komitmen untuk Arsenal

bregas

Kapten arsenal menyatakan dye xterfikir meninggalkan Arsenal sehingga dye berjaya membawa kejayaan piala ke Stadium Emirates.
Fabregas sekali lagi dikaitkan bakal kembali ke kelab remajanya, Barcelona.

"Knp saya harus pergi? Di sini sangat menakjubkan," Fabregas berkata.
"Ia adalah satu impian untuk memenangi trofi untuk Arsenal. Ia sentiasa menjadi impian saya.
"Walaupun anda sentiasa tertarik dgn benda lain, seperti tujuan baru,atau cabaran baru kerana,bagi saya, hidup semuanya tentang cabaran.

"Tapi cabaran sebenar saya sebagai kapten arsenal adalah untuk membawa kejayaan untuk kelab ini.
"Ini adalah impian terbesar yg saya ada. Saya ingin menamatkan penantian 5 tahun tanpa trofi dan, harap2, saya boleh lakukannya musin ini."


No comments:

Post a Comment