Friday, August 27, 2010

Before Match : Blackburn VS Arsenal

Assalamualaikum dan Selamat sejahtera diucapkan kepada pensyarah dan rakan-rakan blog sekalian.Hehe. Minggu ni, arsenal akan berkunjung ke Ewood Park menentang Blackburn bagi misi membalas dendam terhadap kekalahan 2-1 pada penghujung musim lepas.Jika nak dibandingkan prestasi pasukan blackburn dengan arsenal, arsenal diramal akan menang dengan mudah pada malam esok.Barisan yang aku harapkan untuk aksi esok ialah:

(4-3-3) Pilihan wenger mungkin
Almunia
Sagna-Koscielny-Vermaeleen-Clichy
Song-Diaby-Fabregas
Walcott-Chamakh-Arshavin

(4-4-2) Pilihan aku
Almunia
Sagna-Koscielny-Vermaeleen-Clichy
Song-Diaby-Fabregas-Arshavin
Chamakh-RVP

Esok mungkin walcott akan diberi harapan besar untuk mengulangi aksi mantap dye pada match lepas.Tapi aku dapat rasakan yang walcott akan tenggelam esok sebab dye ni punya corak permainan x konsisten.Kadang kadang je bagus.Kenapa tah aku anti sangat dengan walcott ni. Koscielny akan beraksi kembali  malam esok bergandingan dengan vermalen selepas tamat ban 1 perlawanan. Song akan bermain sebagai def midfield dan diharapkan Fabregas akan memulakan aksi esok dari minit pertama perlawanan.Striker, mungkin chamakh akan beraksi lagi.
Berita terbaru mengatakan Denilson sudah pulih dari kecederaan dan dah boleh beraksi untuk esok tapi aku harap wenger x turunkan denilson ni.Bagi aku dye kurang sengat nak kawal kawasan tengah arsenal.Pemain baru,squillaci yang nama cam hampir sama dgn laici,xkan main esok sebab kene train cukup cukup dulu.Lagipun,baru je sampai kan,rilek la dulu.

 Denilson : Baru pulih dari kecederaan
So,as a conclusion, aku harap game esok arsenal akan menang dengan besar mungkin 4-0 jer..Xyah predict banyak2.Esok mungkin awal rasanya dalam pukul 7.55 malam waktu Malaysia.Pas berbuke tu,cepat2 makan,cepat2 solat maghrib then hadap tv puas2!! pas dah abes, jgn lupe solat isyak dan terawih sekali ok..K lah,cukup lah ni.Nak makan kurma Yusuf Taiyoob....

No comments:

Post a Comment