Thursday, August 19, 2010

Tawaran kedua ke atas Mark Schwarzer ditolak

Laporan mengatakan bidaan kedua bernilai 2juta pound,ke atas keeper fulham ni telah ditolak.Fulham macam nak ambil kesempatan terhadap situasi yang melanda arsenal sekarang.Shay Given pula mungkin terlalu mahal bagi wenger, lebih2 lagi man city mahu mengekalkan given kat eastlands.Wenger kelihatan begitu kedekut sekali dalam hal membeli pemain mungkin disebabkan arahan dari pihak atasan.Kalau difikirkan balik,duit hasil jualan kolo toure(15m) dan adebayor (25m) berjumlah 40million pound!!! Banyak jugak..tapi baru beli defend sorang je dengan harga 10million.Masih ade baki 30million pound lagi.

 Shay Given GK ke-2 Man City

Berita terbaru, Jay simpson, 21 tahun, bakal berpindah ke Hull city dengan yuran perpindahan mungkin sekitar 1juta pound.Dan bek kiri arsenal,Armand Traore bakal berhijrah ke kelab Portugis, Benfica.Traore mungkin bernilai sekitar 3.5juta pound.Diharapkan dengan duit hasil penjualan Jay dan Traore ni , Arsenal dapat beli sorang goalkeeper yang bagus.

 Jay Simpson

 Traore

Lagi berita tentang Gallas,pemain arsenal yang telah tamat kontrak.Dia akan menyertai Tottenham secara percuma dan bakal menerima gaji sebanyak 80,000 pound seminggu.Selamat maju jaya kepada Gallas.
Selamat Berpuasa kepada semua pengunjung blog!!TQ

No comments:

Post a Comment