Thursday, August 26, 2010

Undian kumpulan Champions League 2010/2011

Arsenal diundi ke dalam Group H bersama sama dengan Shakhtar Donetsk, Braga dan Partizan Belgrade.Macam senang je sume opponent arsenal kali ni. hantar 2nd team pun gerenti menang.Yang menariknya, Arsenal bakal berdepan Eduardo iaitu ex-striker arsenal yang telah berpindah ke Shaktar Donetsk.Tapi rasanya,eduardo pernah cakap yang dye xkan main kalau menentang arsenal.Kita tunggu jela nanti.
Cerita tentang pendatang baru,iaitu jiran arsenal sendiri,Tottenham telah diundi dalam group A bersama sama juara musim lepas Inter Milan.Sayur la tottenham kene bantai nanti.hahaha.Team lain yang sama dlm group ni Werder bremen dan FC Twente.

 Bekas juara 2009/2010

Malas nak cite sume group tapi last,tentang group yang agak maut sikit iaitu Group G.Semua kelab inggeris agak lega apabila berjaya mengelak daripada diundi dengan Real madrid kerana kelab bimbingan mourinho ni diundi untuk 2nd spot.Sebaliknya, AC Milan,Ajax dan Auxerre bakal menentang kuasa magician Jose Mourinho.

Siapa yang bakal menjadi juara kali ni?Lambat lagi kot..Tunggu dan tonton sehingga ke penghujung.Oh ye, aksi final kali ni kat Wembley.so,ini adalah advantage kalau ade kelab inggeris berjaya ke final.So,good luck Arsenal.

No comments:

Post a Comment