Sunday, November 7, 2010

Andy Carroll racunku dan Torres penawarku

Kekalahan ni memang aku x jangkakan lebih2 lagi main kat emirates. Sungguh mengejutkan, fabregas kurang menyerlah,nasri pula kelihatan mengalami kecederaan dan fabianski tersilap langkah.Kehadiran van persie juga xmampu mengubah nasib arsenal.

Andy carroll, pemain yg pernah menarik perhatian wenger membuktikan kehebatannya apabila berjaya menjaringkan gol kemenangan untuk newcastle pada penghujung separuh masa pertama. Fabianski jelas tersilap langkah apabila gagal menampan bola keluar dari kotak penalti arsenal.

 Carroll pemain yg berbakat besar

Xbanyak yg ingin aku ulaskan tentang arsenal kerana ternyata satu lagi perlawanan yang mengecewakan dan xlupa juga red card koscielny pada penghujung masa tambahan menambah duka arsenal.

Perlawanan lain menyaksikan man city menang 2-0 ke atas west brom hasil jaringan 2 gol daripada mario balloteli dan ballotelli kene red kad jugak. Main memang ganas dan layak mendapat kad merah.

 Balloteli wira City

Perlawanan menarik antara liverpool dan chelsea baru je habis. Keputusannya liverpool 2-0 chelsea. Terima kasih kepada fernando torres yang ternyata memang mantap pada perlawanan ni.Gol kedua Torres memang menarik.

 Torres : Sungguh berbisa

Dengan kekalahan chelsea dan arsenal, peminat man utd mungkin sedang tersenyum lebar dan mungkin juga sedang berparti meraikan keciciran mata arsenal dan chelsea. 

Sungguh kecewa.sanggup aku korbankan masa study untuk layan Arsenal tapi hasilnya mengecewakan.

Sekarang aku nak fokuskan kembali terhadap final exam.Wish me luck!!

MOTD Highlight by amriazmi


No comments:

Post a Comment