Saturday, November 20, 2010

Arsenal 2-3 Tottenham

20/11/2010 adalah hari yg cukup mengecewakan. Aku bangun pagi pukul 11, terus main PES 2011 sampai pukul 2 sebab nak tengok takraw final Malaysia vs Thailand. Dan ternyata mengecewakan.

Malam pula, aku xsabar menunggu match derby arsenal-tottenham walaupun ade siaran lain yg menarik, final man double antara malaysia dan indon tapi aku tetap tengok arsenal lawan.Dan keputusannya terus mengecewakan aku badminton kalah dan arsenal jugak kalah.Damn!!

Arsenal bermula agak mantap pada separuh masa pertama apabila nasri berjaya menjaringkan gol menarik pada minit ke 9 setelah menerima hantaran jauh dari fabregas. Segalanya nampak menjadi dengan gerakan passing yg cantik dan kemas.Chamakh terus menambah derita spurs apabila menyudahkan hantaran lintang arshavin dan arsenal berjaya leading 2-0 sehingga tamat separuh masa pertama.

Aku pun tukar channel 801 untuk tengok aksi final acara badminton.Dalam hati cakap, boleh makan r tottenham ni,konfem menang.Tapi aku curik2 jugak tengok arsenal main,bukak je 812,tengok result dah 2-2..Apa dah jadi arsenal??Hati aku punya la geram.Aduyai......Tambah geram lagi,xlame pastu kabul plak jaringkan gol ketiga tottenham hasil free kick dari van der vart,2 assist 1 gol.Mantap giler vdv ni.

 Aku xleh terima kekalahan ni

Aku dah xtau nak cakap ape lagi.Arsenal perlu konsisten kalau nak jadi juara. Tadi chelsea dah kalah.Kalau boleh kekalkan 2-0 tadi dah konfem dah arsenal lead premier league.Rugi sangat2....

Semoga esok akan lebih baik buat aku...Selamat malam semua.

No comments:

Post a Comment