Tuesday, November 9, 2010

Before Match : Wolves vs Arsenal

Arsenal perlu membuktikan sesuatu pada game awal pagi esok bagi memberi cabaran kepada Chelsea dan Man utd. Wolves yang tiada krisis kecederaan dilihat mampu memberi cabaran sengit kepada arsenal namun jauh di dlm sudut hati aku, aku percaya akan kebolehan pemain2 arsenal untuk menang.

Kembalinya almunia drpd kecederaan sedikit pun tidak melegakan hati aku sebaliknya agak risau kalau almunia diturunkan. Tapi aku rasa fabianski akan jadi pilihan wenger.

Berdasarkan perlawanan yg lepas, walcott x boleh main dengan sagna dibahagian kanan sebab walcott xsuka cross bola dan sagna xde space untuk cross.Aku rasa nasri patut isi semula position wing kanan dan arshavin kat kiri. Walcott main sebagai pemain gantian.

Van persie xperlu turun awal2 mungkin 10minit terakhir sebab masih mencari rentak dan bahagian tengah macam biasa fabregas,song dan wilshere.1 lagi, bek kiri,clichy kurang kreatif. Patut tengok ashley cole main macam mana.

Nantikan jela keputusan match ni.Harap2 menang.Baru semangat nak update blog.huhu

No comments:

Post a Comment